dimecres, 30 de maig del 2012

VÓTÁIL TÁ VÓTÁIL NÍL


Per exigència de l’Anna –em disposo a escriure sobre els últims dies per aquí.
Avui ja fa una setmana que vaig tornar de la visita fugaç per Castelldefels.
De vegades encara m’hi trobo allà… mig cap i mig cor al mediterrani i mig cap i mig cor a l’atlàntica cada cop més familiar gràcies als dos dies de platja que he viscut amb la família.

Després d’un cap de setmana d’aventures per la regió de Roscommon, al nord de Galway, vaig tornar a la rutina d’escola, treball a casa, passeigs, visites a Gort, moment per a tot i moments per a res…
És cert que aquesta monotonia s’ha trencat a causa d’unes temperatures d’uns 24º, 25ºC Graus..fins a 30ºC dissabte passat!
Hem incorporat les visites  a una de les platges de Kinvara.  Haig d’admetre que jo no he estat capaç de banyar-me. Tant la mare com els tres nens han tastat els pocs graus de l’aigua del Irish Sea.- amb neoprè. També és cert que no tinc ni banyador! Mai m’havia plantejat ficar-me al mar...veient els núvols... però aquesta és la setmana!
Si el diumenge ens trobem a més de 27ºC ho faré!

Per a les caps curioses què m’han preguntat com vaig viure l’experiència d’un summercamp amb escoltes d’aquí, us deixo aquest link per vostrar-vos què vam fer durant divendres, dissabte i diumenge. http://www.loughkey.ie/
Haig d’admetre que el lloc era molt maco, el terreny d’acampada- només per scouts- molt còmode, amb lavabos, cuina, refugi en cas de tempesta etc... però no hi ha res com bullir 5kg de macarrons en fogonets i menjar puré de pasta com vam fer l’any passat a Planoles.  
També vaig poder gaudir d’unes activitats que no hauria pagat per fer-les durant la meva estància aquí, però el fet d’anar com a leader no vaig haver de pagar per elles.


























Tampoc em sembla lògic que en un matí els preus de les diferents entrades per a les dues activitats sumessin uns 35 euros per nen i uns 45 euros per adult. No entra en els meus pensaments per a fer en un cau a Castelldefels. Amb 45€ per nen es poden fer moltes més coses i molt més educatives, socials i enriquidores de les que varem fer.
Va ser la segona prova de foc el fet de tornar a dormir a una tenda, muntada per mi després d’uns quants intents!
Al arribar a casa, va ser estrany... mai arribaria tan d’hora després d’uns campaments si fos a Castelldefels...perquè el cafè, el suc i l’entrepà més la xerrada final sempre hi és! NOSTÀLGIA POSTLLIBERTAT. Això és el que vull tornar a sentir... 
Vaig poder viure moments molt macos, amb unes quantes nenes i el gran moment sorpresa va ser quan l'únic leader home- cap de follets i pare de dos nens d'allà- va portar una tele antiga que tenia a les golfes només per veure EUROVISIÓ! Des de feia deu anys que no veia cap show d'eurovisió... i hem quedo amb aquest últim: IRELAND.vs. SPAIN. Gran moment!


Ara ja tinc son, són les 22.00h de la nit i demà vaig a la botiga de l'Agata a substituirla tant el matí de dijous com de divendres perquè ella serà a Polònia per uns dies i em va demanar si podia ajudar-la a obrir la botiga.
Allà estaré, soleta davant dels clients. Espero sortir-me'n bé!

... des de fa uns dies m'arriba l'engoixa que es viu ara mateix tant a les universitats, treballs, bancs, ajuntaments, carrers...també és perquè demà es vota un Referèndum aquí. VOTE YES or VOTE NO.
La qüestió és votar sí o no a les ajudes del banc europeu és a dir...dels bancs alemanys que permetran tapar forats durant un temps a l'econòmia irlandesa, que més o menys va en direcció cap al mateix pou que Espanya... 

...veurem què diuen demà als diaris!

Us deixo un trosset del llibre que estic llegint ara:

<< Pero si en nuestro universo exista la posibilidad de convertirse en lo que uno no es todavía...¿Sabré aprovecharla y hacer de mi vida un jardín distinto al de mis ancestros?>>


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada