dijous, 24 de maig del 2012

26ºC

No m'ho puc creure.
Eren les 9 del matí i el termòmetre del cotxe ja marcava 17ºC.
Aquest món s'està tornant boig! Es pronostiquen 26ºC per demà i demàpassat.

Fa dos dies que vaig arribar aquí després d'uns 6 dies de visita per Castelldefels. Amunt i avall sense aturar-me ni un moment  a pensar on hi era, aprofitant al màxim les hores acompanyada d'amics, coneguts, cosins, germà, tiets, pare i mare...
Ahir a la tarda vaig agafar la bici i vaig fer un volt per la zona - com si es tractés d'una inspecció, per tal d'assegurar-me que tot seguia igual-. Tinc la sensació que he estat més d'un mes a Castelldefels, però no. Simplemente han estat uns dies ben aprofitats. I ara ja torno a ser aquí, de passeig per un territori que ara més que mai brilla i és d'un verd intens.

Avui al matí, aprofitant aquestes temperatures he anat a pintar una estona a una antiga esglési molt a prop de casa on he trobat un petit racó amagat per tornar molt aviat....


Demà marxo de campaments tres dies amb el Cian i el Darragh. No serà el mateix que marxar amb els Llops i amb els amics però pot ser un bon cap de setmana... ho serà!

Fins aviat!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada