dilluns, 2 d’abril del 2012

Somnis realitzats- somnis trencats




Aprofitant que tothom és de vacances jo també vaig poder gaudir d'un diumenge de turisme i aventura.
Després del dissabte al mercat d'Ardrahan- on vaig millorar el negoci- va arribar l'assoleiat diumenge.

La destinació va ser Connemara. http://www.connemaranationalpark.ie/
Un parc natural del qual em vaig enamorar...
des del cotxe podia veure les grans muntanyes, llacs i centenars d'ovelles pasturant tan tranquil·les com si el temps s'hagués aturat. Quina meravella!

Vaig anar acompanyada de dues noies de Sitges. La Cristina, la germana gran, és au pair a Oranmore i la Sandra, la petita, està de visita.
Va ser un dia molt agradable on vam visitar Kylemore Abbey- un castell, jardí victorià i una església- amb una romàntica història. Us convido a que la descobriu!
Després d'uns quants kilòmetres més vam arribar a Renvyle- un possible lloc per a viure d'aquí uns anys - màgic! Amb una platja de sorra blanca on voldria viure!
Des de la finestra del cotxe vaig poder gaudir d'un gran paisatge i vaig tenir estona per no pensar en res i deixar-me portar per la música i la carretera.
És magnífic xerrar amb una dona a la platja- que anava de passeig- i descobrir com  hi ha gent que compleix el seus somnis en indrets com aquests.















Avui dilluns podriem resumir el dia com somnis trencats.
He estat des de les 8am  fins les 8 pm amb el Cian i el Darragh. M'han fet sentir genial.
Després de mostrar-lis el grimpablog i les fotos que amb molt d'amor m'envia la Sara des d'Ulldemolins -on són Follets, Llops, Raiers i Pioners- han tingut la genial idea de plantar la tenda que li van regalar al Darragh per l'aniversari. 
Durant hores hem mogut pedres per a fer una petita muralla, he pogut recordar com plantar una tenda -quins records i quina il·lusió-, hem fet un cartell, hem penjat els nostres fulards i ens hem explicat històries i m'han intentat ensenyar una cançó... en definitiva, una autèntica acampada! 
M'han fet sentir més a prop dels meus i hem pogut compartir experiències! No calen més paraules, us mostro unes imatges: 









I us preguntareu? Somnis trencats?
Aquest núvols de nervis, il·lusió, novetats i excitació s'ha acabat quan ha arribat la mare amb la petita i ens ha fet saber amb unes quantes paraules que haviem comés un gran error.
- You have a big problem!

Dóna la casualitat que ens havíem instalat en un territori no permés! Just el jardiner havia plantat llavors de gespa fa uns dies en aquesta zona i nosaltres ho hem espatllat amb la  construcció de la nostra segona casa.
Les notes cares de decepció, tristesa i ràbia no és poder expressar.
Personalment us haig de dir que m'he sentit fatal, decepcionada i culpable ... en veure les caretes del Cian i el Darragh. 
Aquí ha quedat la nostra aventura escolta per un dia. 

Haurem d'espera que la gespa creixi per a poder viure al màxim el nostre Home sweet home.


Gaudiu d'aquests dies de vacances, 
moltes abraçades i molts petons.

Pd. Gràcies Anaís, Pau i Mar pel vostre regal. Hem vau fer plorar! Us haig de dir que vaig ensenyar el collage per tota la casa, ben orgullosa, i ara té un lloc privilegiat a l'habitació!
Fins aviat.

1 comentari:

  1. amb quina il.lusió es fà una aventura i quin pal quan en un segon et fan canviar la cara :)....:(
    "como la vida misma" avui a riure que demà no sé si podré.
    quina pasada de fotos, jo també m'estic enamorant d'aquest lloc desde lluny.
    t'envío una forta abraçada i ja t'explicaran els nens les aventures d'aquests campaments. que siguis mooooolt feliç.

    ResponElimina