dijous, 19 de gener del 2012

Plou i fa sol.


19 de gener 2012


Podem titular el matí d'avui com: un matí d'una gran mestressa de casa.

Ja estic agafant el ritme de treball. Avui just en arribar a la cuina per dir bon dia a la família i preparar els esmorzars i els lunchs, m'he trobar que no hi havia ningú. Però no és del tot cert, en Darragh estava despert des de fa una hora. M'ha explicat que ha anat a veure les gallines i els ha portat les restes de pa.  - alimentació bàsica de les gallines -



Algunes d'aquestes "cluecas" es protegeixen de la pluja.

Més tard he estat fent les tasques de la casa. Ja sóc una gran professional de la nova amiga:  hoover, una aspiradora gegant!
He parlat amb la Neus durant una hora: moltes "tonteries" que explicar-nos. Fins i tot ja m'ha posat feina. Buscar una ruta en bicicleta per aquí. " Me pondré manos a la obra".
...
El moment més esperat ha arribat a les 12.20h:  Sóc una autèntica cuinera!
( Missatge per a la mama: puedes ver que me cuido muy bien.)


Demà m'espera una nova visita a Galway. Tinc una parada obligatòria a Correus i una altra a l'oficina del Govern per fer-me el meu PPSN. Un número pin personal necessari per a quan es ve a Irlanda a viure durant una temporada i beneficiar-te dels serveis del país.

També coneixeré a l'antiga au pair: Sandra. Ella és espanyola i s'ha quedat a viure a Galway. Ha trobat l'amor i la seva ciutat. Coses de la vida!

Fins aviat.
Com diu la cançó de Sopa de Cabra... avui plou i fa sol! 

6 comentaris:

  1. Ara mateix t'agregaré a l'skype :) necessito parlar amb tu!
    És fantàstic veure aquestes fotografies tan precioses! Quina enveja, nena!
    T'estimo!

    ResponElimina
  2. Pero si vas a volver hecha una persona y todo!! Tengo tu blog en favoritos, así que ya sabes, tienes que entretenerme y contarmelo toooodoo!!

    Ets moolt GRAN Vicky! Un petonàs!

    tsm!

    ResponElimina
  3. ostres vicky, me'n alegro molt!!
    aveure si tinc sort, aconsegueixo fer-me amb l'skype i parlem que vull que m'expliquis amb detall i texplico cosetes jo també!

    difrutaa molt guapi! petoonaaarrroooooss! :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aplica't amb la tecnologia que jo ja ho fet. Necessito el teu correu electrònic i ara no sé quin és per què tinc dos. Enviame'l al meu.

      petons a totes:)

      Elimina
  4. Que bonito todo lo que escribes! Parece increíble que a solo unas horitas de avión pueda uno vivir y tener experiencias tan diferenntes :) Muchos besiitos y tengo el blogg en favoritoss so I'll catch up jiiji.

    Joa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. :) la verdad es que si!
      hoy tengo mi primera fiesta... ya te contaré!

      Elimina