dijous, 10 de maig del 2012

looking forward



Miro el calendari i em costa creure que ja som a deu de maig. Fa gairebé quatre mesos que vaig començar a escriure la llibreta i fa gairebé quatre mesos que vaig posar els peus a aquesta illa verda, humida i de racons amagats. 




Haig d’admetre que hi ha dies de contradiccions. Contradiccions entre el calendari i el clima. Oficialment és estiu però, les pluges persisteixen Fa 24h que no s’atura.
No sé com descriure la sensació que tinc en veure a la pantalla del portàtil les dues aplicacions del temps que tinc programades: la de la dreta: Castelldefels. Sol. 24º
La de l’esquerra: Ardrahan.Pluja. 9º
Dimecres que ve ja seré allà, amb 24º - espero no portar els núvols- , immersa en el 30è aniversari, acaparada per la meva mare als matins insistint en anar a passejar, retrobaments i fins aviats de nou.  Amb moltes ganes de ser-hi allà, a casa durant uns dies i gaudir de tot allò important!
Però ara per ara, m’espera un llit on dormiré agust després d’un dia amb mal de cap,  i així agafar forces per una – diguem-li- aventura a la zona de Connemara ( Nord Oest de Co. Galway) durant tot el cap de setmana. 







Us deixo aquesta cançó per escoltar tranquil·lament des dels vostres balcons, on podreu pensar en el més íntim còmplice dels vostres endemans. Jo ja sé qui és.


http://www.youtube.com/watch?v=dRasY6D_BEM&feature=results_main&playnext=1&list=PL1A6350290227B692

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada