dimarts, 24 de gener del 2012

Irish style





El passat dissabte vaig poder viure en viu i en directe la vida nocturna a Irlanda. Es podria resumir en un autèntic espectacle.

A les 19.30h va començar la festa a una casa d’un noi de Brasil. En arribar la gent estava al pati, a la cuina, al menjador... gairebé unes 20 persones, - es veu que és tot un èxit aquí.-
Em vaig sentir com una invasora, però es veu que és d’allò més normal anar a cases d’algú que faci festes sense conèixer al propietari.
Vaig xerrar amb les companyes de festa: Julia, Gissbelle, Pauline and Lidia – la darrera és de Madrid.-
També vaig poder xerrar amb altres convidats-invasors en anglés i fins i tot en portugués. Vaig tenir una llarga i feixuga conversa amb un noi brasiler sobre el caràcter de la gent del país de la samba.
Més tard, a les 22.00h, hora de tornar a la ciutat. Però no per anar a dormir, sinó per buscar el millor pub de Galway! Kings Head: http://www.thekingshead.ie/
Música en directa variada, ball i molta gent!







Més tard…després d’aturar-nos al carrer principal a cantar i ballar: Para Bailar la Bamba amb dos músics al carrer…. Vam continuar la festa a un club: Karma Club.
Vam ballar i ballar fins les 2.30h – al·lucinava estar desperta a aquesta hora, molt tard allà.-
La primera nit a Galway ja acabava i em disposava a dormir al llit de l’hostal.
Al matí següent- el més desitjat- un bon esmorzar.

Al matí vaig poder contemplar  el mar , la platja de Galway. Un aigua gelada on fins i tot es poden trobar atrevits que es banyen i en sortir de l’aigua tenen la pell rosa- vermella. 
Ells i elles diuen que es bo per a la circulació sanguínia, s’haurà de provar algun dia!



Vaig poder trobar les algues que la professora de botànica de l'any passat ens deia que es trobaven a l'Atlàntic, en aigues molt fredes. 

Després d’un agradable passeig, l’hora del lunch!  Deliciós plat al Irish style, per recuperar forces i tornar cap a casa a mitja tarda.

  A la Julia li va fer molta gràcia el nom de la Illa: Nuns island- la illa de les monges- 


Avui dimarts, primer dia de pluja més forta.
Aquesta tarda visitaré Gort i la seva biblioteca amb el Cian i la petita. 





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada